لوتوس

ما صاحب برند لوتوس و فروشگاه آنلاین ساعت  و لوازم دکوراتیو لوتوس هستیم  و نام دامنه LOTUSCLOCK.COM است.

کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا؟

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم. ما IP وردی را برای کنترل دیدگاه های اسپم کنترل میکنیم.یک رشته ناشناس ایجاد شده از آدرس ایمیل شما که گاهی هش نامیده می شود، ممکن است به سرویس Gravatar ارائه شود تا ببینید آیا شما از آن استفاده می‌کنید یا خیر. سیاست حفظ حریم خصوصی خدمات Gravatar در  automattic.com/privacy در دسترس است. پس از تأیید نظر شما، تصویر نمایه شما در متن نظر شما قابل مشاهده است.

فرم‌های تماس

کوکی‌ها

اگر شما با حساب کاربری خود وارد سایت ما شوید ما اطلاعات آن را به شکل موقت در کوکی مرورگرتان نگه میداریم. این اطلاعات غیر شخصی است و با بستن مرورگرتان از بین می رود.هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما گزینه ” مرا به یاد داشته باش” را انتخاب کنید، ثبت اطلاعات ورود شما  برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

تجزیه و تحلیل

اطلاعت شما را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

ما از اطلاعات ورودی شما در ابزارهایی نظیر گوگل آنالیتیکس برای تجزیه و تحلیل کسب و کار استفاده خواهیم کرد. این اطلاعات غیر شخصی می باشند.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

هنگامی که نظری در سایت ما قرار میدهید ما اطلاعات آن را به شکل نامحدود حفظ می کنیم. این بدان معناست که ما میتوانیم در هر زمانی به آن پاسخگو باشیم.هنگامی که شما در سایت ما ثبت نام می کنید ما اطلاعات ثبت شده شما را نگهداری میکنیم و مدیران سایت به آن دسترسی دارند. همچنین افرادی که در سایت ثبت نام می کنند می توانند با استفاده از نام کاربری و پسورد خود به آن دسترسی داشته باشند و اطلاعات خود را ویرایش نمایند. نام کاربری شما در سایت قابل ویرایش نمی باشد.

کجا داده‌های شما را ارسال می‌کنیم

دیدگاه‌های بازدیدکننده ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص جفنگ بررسی شود.