همه چیز درباره میز جلو مبلی و میز عسلی

میز جلو مبلی WHITEWASH

چیدمان میز جلو مبلی و میزعسلی در کنار مبلمان منزل یک عضو جدا نشدنی محسوب می شود. 

میز عسلی و جلو مبلی

خرید میز جلو مبلی و میزعسلی در ابتدا ممکن است جز لیست خرید شما برای دکوراسیون نباشد اما قطعا شما بعد از خرید مبلمان به دنبال میز جلو مبلی و میز عسلی متناسب با سبک دکوراسیون منزل می گردید.

میز عسلی NAPOLI

میزعسلی سه تکه مدل ناپولی 

میز جلو مبلی NAPOLI

میز جلو مبلی مدل ناپولی 

تاریخچه میز عسلی و میز جلو مبلی

تاریخچه میز عسلی و میز جلو مبلی به صد ها سال قبل و به کشور انگلیس و ژاپن بر می گردد.

در فرهنگ ژاپن، آنها به هنگام صرف غذا و نوشیدن چای بر روی زمین می نشستند،بنابراین استفاده از میز با پایه های کوتاه مرسوم بوده است. 

اداب غذا خوری در ژاپن

اداب غذا خوری در اروپا

 

و اما اگر به بررسی تاریخچه در ایران بپردازیم، در می یابیم که در زمان گذشته از مبل یا صندلی استفاده نمی شد، و ایرانیان قدیم عادت به نشستن روی زمین داشتند. بنابراین استفاده از میز با پایه های کوتاه جای خود را به میز ها با پایه های بلندتر و مدرن تر داده اند.

اداب غذاخوری

انتخاب سبک مناسب

یکی از نکات حائز اهمیت در خرید میز جلو مبلی و میز عسلی آگاهی از سبک دکوراسیون می باشد،بهتر است در خانه ای با دکوراسیون مدرن از میز مدرن و در منازل با سبک کلاسیک از میز کلاسیک استفاده شود. همچنین لازم به ذکر است، میز با سبک کلاسیک به دلیل هنر دست منبت کاری نسبت به میز مدرن گرانتر خواهد بود.

CLAUDIA
میز عسلی سه تیکه مدل CLAUDIA

در منازل با سبک روستیک که همان سبک روستایی و ساده می باشد،تمام متریال آن از چوب است و طراحی  ساده تری نسبت به سبک کلاسیک دارد، پبشنهاد میشود از میز روستیک استفاده شود.

میز عسلی دو تیکه مدل ANGELICA 

میز عسلی دو تکه ANGELICA

برای آنهایی که علاقه مند به سبک کلاسیک و مدرن هستند سبک نئوکلاسیک را پیشنهاد می کنیم که ویژگی های سبک کلاسیک را دارند و در عین حال برای فضای مدرن مناسب هستند. 

انتخاب فرم مناسب

از دیگر نکات مهم در خرید میز جلو مبلی و میز عسلی انتخاب فرم مناسب با فضای داخلی منزل شما است.

آیا فضای منزل شما کوچک است یا فضای بزرگ در اختیار دارید؟ آیا در خانه خود کودک دارید؟ اگر نظرتان مثبت است ما میز جلو مبلی و میز عسلی دایره ای یا بیضی شکل با گوشه های گرد را به شما پیشنهاد می کنیم.  اما اگر انتخاب شما فرم مستطیل و شکل هایی با گوشه تیز است باید حداقل بین میز جلو مبلی و میز تلویزیون 80 سانتی متری باشد تا رفت و آمد بدون دردسر داشته باشید.

انتخاب اندازه مناسب

ارتفاع میز جلو مبلی معمولا یک اندازه استاندارد و مشخص دارد. بدین صورت که ارتفاع آن حدود 5 سانتی متر بلندتر از ارتفاع مبلمان می باشد. در حالت استاندارد 40 الی 45 سانتی متر ارتفاع دارد ولی در مواردی ممکن است ارتفاع مبلمان شما بیشتر از حد استاندارد باشد در این صورت باید از میز با ارتفاع بلند تر استفاده کرد.

میز حلو مبلی TRENTO

میز جلو مبلی ALMA مدل TRENTO 

متریال مورد استفاده

در ساخت میز جلو مبلی و میز عسلی از متریال متنوعی استفاده می شود. معمولا از متریال چوب مانند راش،بلوط،گردو ،افرا و … استفاده می شود. همچنین متریال شیشه و فلز کاربرد زیادی دارد.

میز عسلی MONZA
میز عسلی سه تکه مدل MONZA

میز جلو مبلی MONZA

 

میز جلو مبلی مدل MONZA 

میز عسلی سه تکه LUCCA

میز عسلی سه تکه LUCCA

میز جلو مبلی LUCCA
میز جلو مبلی LUCCA

بسته بندی مناسب

میز های جلو مبلی و عسلی لوتوس دارای پایه های پیچی هستند که با توجه به سه تکه بودن میز های عسلی این امکان را به وجود می آورند که بسته بندی کار کوچک و قابل حمل باشد و شما  به راحتی در منزل می توانید با دستورالعمل موجود در کارتن نسبت به نصب کردن پایه به میز اقدام  نمایید. 

همچنین شیشه روی میز متحرک است و راحت قابل تمیز کردن می باشد ویا در مواقع شکست  شما می توانید با یک تماس با واحد خدمات نسبت به دریافت شیشه اقدام نمایید.

جذابیت شیشه روی میز به طرح روی شیشه است که با دستگاه چاپ مخصوص لوتوس مستقیما روی شیشه چاپ شده است و یک لایه پوششی محافط دارد که سبب می شود به مرور زمان کمرنگ نشود
و رنگش ثابت باقی بماند.

سخن آخر

با توجه به ترند شدن میزهای عسلی و جلو مبلی، شرکت لوتوس مدل ها و طرح های متنوعی را خلق کرده است.

یکی از این مدل ها ،مدل میز عسلی دلفینا از جنس چوب راش با رنگ زیبای پتینه است که حس سنگ را به شما القا می کند.

 

 

 

DELFINA
تیم پر تلاش و خلاق لوتوس طرح های متنوعی از میزعسلی و میزجلو مبلی تولید کرده است که با مراجعه به سایت میتوانید تنوع بینظیر محصولات را مشاهده نمایید.

طرح سنگ روی میز باعث می شود دکور منزل شما بیشتر از آنکه چوب باشد سنگ و سرامیک هم باشد.

یکی دیگر از این مدل ها ،مدل میز عسلی آلما از جنس چوب راش می باشد،با توجه به پر طرفدار بودن طرج های مدل آلما شرکت لوتوس به تولید میز جلو مبلی آن اقدام کرده است.

لازم به ذکر است که این میز ها با سینی های کف شیشه ای ست هستند که از زیباترین محصولات سال 2021 می باشد.

امیدواریم با خواندن این مقاله با میز جلو مبلی و میزعسلی آشنا شده باشید و در دکوراسیون منازل خود ایده گرفته باشید و آن گونه که می خواهید به قسمتی از منزل خود جلوه ای ویژه بدهید.

گروه تولیدی صنعتی لوتوس با تولید تخصصی محصولات دکوراسیون انواع ساعت ها ،تابلو های تزیینی ، میز های دکوراتیو وعسلی ،مجسمه،انواع تلفن و … یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی در این زمینه در کشور است. 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *