تابلو های کافه پاریس

تابلو مدرن LE PETIT
آشنایی با محله سن ژرمن دپره:

در تابلوهای پاریس میتوانید با محله خاطره انگیز سن ژزمن دپره آشنا شوید. محله سن ژرمن دپره (St-Germain-des-Pres) قلب تاریخی پاریس از سن سولپیک تا سن را شامل میشود و با بلوار ژرمن تا غرب کشیده می شود. این محله در منطقه ۶  یکی از محله های معروف و جذاب پاریس است که نامش برگرفته از کلیسایی به همین نام است که قدیمی ترین کلیسا در پاریس است. طول این خیابان 3150 متر است و وجود خیابان های مجلل، گل فروشی، عتیقه فروشی، فروشگاه های پوشاک برند، موزه، گالری و کافه های شلوغ با میز و صندلی در پیاده روی ها حس بسیار خوبی دارد، بطوری که با ساعت ها قدم زدن در این خیابان، خسته نمیشوید.

کافه های این محله شامل Les Deux Magots ، Café de Flore ، le Procope و Brasserie Lipp است و همچنین کتابفروشی و انتشارات زیادی در این محل واقع است. تاسیس دو کافه بسیار معروف “کافه دوفلور” و “کافه دو مگو” به سالهای 1887 و 1873 برمیگردند. این کافه ها وعده گاه اگزیستانسیالیست ها، هنرمندان، نویسنده ها و انقلابیون معروفی چون سیمون دوبوارر، ژان پل سارتر ، پیکاسو ، جیمز جویس ، برتولت برشت بوده است. جنبش اگزیستانسیالیسم مدت زمان زیادی است که  کنار رفته اما این فرهنگ جذاب کافه نشینی بین مردم به یادگار مانده است. تابلوهای پاریس تصویر سه کافه LES DEUX MAGOTS و LE PETIT CAFE و CAFE DE FLORE را میتوانید ببینید. 

تابلو LES DEUX MAGOTS
تابلو مدرن LES DEUX
کافه فرانسوی LES DEUX MAGOTS

LES DEUX MAGOTS یک کافه فرانسوی است که در سال 1884 تاسیس شد. این ساحل در منطقه ای افسانه ای سنت ژرمن ،در مقابل قدیمی ترین کلیسای پاریسی قرار دارد. می توانید از صبح با صبحانه فرانسوی و عصر با منوی رستوران لذت ببرید، یا فقط قهوه یا نوشیدنی میل کنید. این کافه تاریخچه ادبی دارذ و از سال 1933 میزبان جایزه ادبی LES DEUX MAGOTS است. نکته جالب توجه این است که کافه رقیب کافه فلور است کافه ای نمادین با انتخاب منوی وسیع تری دارد که باید از آن دیدن کنید.

تمام چیزهایی که در این کافه صرف می شود، با کیفیت بالا ارائه میشود، از سالاد گرفته تا ساندویچ قهوه و… .روی هم رفته یک مکان عالی برای غذای خوب است و نمی تواند ساعت ها از یاد برود. پرسنل همیشه صمیمی رفتار می کنند .اگر می خواهید از فضای واقعی پاریس لذت ببرید این مکان سنتی و فوق العاده است. تراس شگفت انگیز،موقعیت ،خدمات غذا ،همه باعث می شود بازدید این کافه ارزش دیدن داشته باشد. LES DEUX MAGOTS هنوز یکی از بهترین های کافه پاریس است. تابلوهای پاریس را میتوانید در وب سایت رسمی لوتوس خریداری نمایید. 

تابلو LE PETIT CAFE
تابلو مدرن LE PETIT

این کافه در فضای باز با چشم انداز های زیبا و سایبان ارائه می شود. این هتل هم از نمای داخلی و هم نمای بیرونی دسترسی مستقیم دارد. پاتریک و مارینا رستوران را در 2 سپتامبر 1977 افتتاح کردند .بیشتر دکوراسیون در دهه هفتاد اوایل دهه هشتاد خریداری شد و از آن زمان به همان صورت باقی مانده است.

تابلو CAFE DE FLORE
تابلو مدرن CAFE DE FLORE
داستان آشنایی زوج فرانسوی  

زمانی نویسنده ها و هنرمندان معروف در همین دوکافه معروف، اوقات خود را میگذراندند. این کافه ها خانه دوم شان بوده و همانند دفتر کار از آن برای مذاکره و مشورت استفاده میکردند. ژان پل سارتر و سیمون دو بوار زوج  فیلسوف و فمنیست فرانسوی در همین کافه ها باهم آشنا شدند.

ژان-پل سارتر تعریف میکند، ساعت 9 صبح در کافه دو فلور تا ظهر منتظر سیمین دو بوار بوده و برای نهار  در کافه دیگری در همین خیابان سن ژرمن قرار می گذاشتند و تا شب به بحث های کاری و ادبی خودشان ادامه میدادند. نام این کافه در طول سالیان زیادی در فیلم ها و سریال ها استفاده میشد بعنوان مثال فیلم (داستان دو کافه ) آدام گوپنیک و (اتش درون) لویی مال و بسیاری از کار های برجسته ادبی و هنری دیگر.زمانی استاد همینگوی و پابلو پیکاسو جز مشتری ثابت این کافه بودند.فضای داخلی این کافه آرت بوده صندلی قرمز،آینه ها و چوب ماهون، سبک آن از زمان جنگ جهانی دوم تا امروزه تغییر نکرده است. بهترین زمان برای لذت بردن در محیط کافه صبح است. برای مشاهده این سری از تابلو ها میتوانید به سایت مراجعه نمایید. 

تابلو مدرن رمانتیک 
تابلو مدرن COUPLE 

این تابلو در حین سادگی یکی از زیباترین محصولات لوتوس است تابلو پیوند در کافه از آثار فرانسوی محسوب میشود .این تابلو یک زوج را به تصویر میکشد که عاشقانه روی یک صندلی در کافه نشسته اند شراب می نوشند و از داخل بیرون خیابان را میبینند این نوع تصویر همذات پنداری در مخاطب ایجاد میکند و فرد را یاد آثار هالیوودی می اندازد و به فکر فرو میبرد این اثر هم اکنون در وبسایت لوتوس موجود بوده و قابل دسترسی است. 

در دهه 1960 کافه دو  فلور مرکز مشاهیر موج نو…بود: بریجت باردو ، رومن پولانسکی ، ایو مونتاند ،. و حتی چهره های برجسته مد و فشن مثل  ایو سنت لوران ، هوبرت دو جیوانچی ، کارل لاگرفلد و پاکو رابان. به همین دلیل این کافه برای اهل مد هم کافه خیلی ویژه ای محسوب بوده است.

کافه رستوران پاریس در تابلو های لوتوس 

اگر در این کافه های قشنگ صبحانه ای صرف کنید، به تاریخ فلسفه فرانسه برمیگردید، تصور کنید روی صندلی نشستید و در حال نوشیدن قهوه هستید و زمانی ارنست همینگوی آنجا نشسته بود. این کافه ها به دلیل حال و هوای خوب و تاریخچه غنی که دارند، لازم است هزینه بیشتری برای بودن در آنها پرداخت کنید که ارزش اش را دارد. ناگفته نماند پس از ساعت ها منتظر ماندن، بهترین منو با بهترین کیفیت برای شما ارائه میشود و شلوغی و تجمع توریست باعت نمیشود کیفیت خدماتشان کم شود.  

تابلو مدرن کافه پیاده روتابلو مدرن بیرون از کافه فرانسوی 

مطلب جالب دیگر اینکه نویسنده مشهور اسکار وایلد سالهای اخر عمرش را در ساختمانی زندگی میکرد که در همین خیابان واقع شده و امروزه به نام لوتل (L’HOTEL ) معروف است. این مکان امروزه به بوتیک هتل کوچک اما لاکچری و خیلی شیک تبدیل شده است. سردر این مکان  پلاک اسکار وایلد را که از چه سالی تا چه سالی اینجا زندگی میکرده زده اند. با رفتن به پاریس و این خیایان زیبا، سوئیتی که خود اسکار وایلد هم زمانی اینجا زندگی میکرد را هم میتوانید بگیرید. قیمت های این سوئیت نیز 400 تا 500 یورو به بالا است. در این خیابان نوازنده های مستعد نیز جمع میشوند، ساز میزنند و آواز میخوانند و حس و حال مردم و توریست ها عوض میشود. در واقع این خیابان پر از شور و شوق زندگی است. 

تابلو های کافه های پاریس در لوتوس:

لوتوس بار دیگر با بکار گیری خلاقیت و توانایی های خود، تابلو های زیبایی را خلق کرده است. با نگاه کردن به این تابلو های زیبا حس گرم و دلپذیر کافه های پاریس در وجود شما زنده می شود. 

تابلو مدرن قرار های عاشقانه در پاریس 
تابلو مدرن کافه های پاریس 

تابلوهای پاریس را میتوانید بصورت ست یا تک در وب سایت رسمی لوتوس مشاهده نمایید و خریداری کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *