نحوه دکور کردن سینی های تزیینی

سینی سرو مدل LIVORNO رنگ GOLD
سینی سرو

در دکوراسیون داخلی منزل، لوازم جانبی بسیاری برای تزیین خانه وجود دارد. لوازم جانبی بسیاری با قیمت مناسب وجود دارند که با ظاهر شیک و مدرن خود زیبایی خاصی به فضای خانه شما می بخشند. سینی دکور یکی از اصلی ترین لوازم جانبی است. از زمان قدیم از سینی ها به عنوان یکی از اصلی ترین لوازم آشپزخانه یاد می شد و نهایت کاربردشان برای سرو چای و نوشیدنی در خانه و در مهمانی ها بوده است. امروزه سینی ها جزیی از لوازم دکوری خانه هستند و با قرار گرفتن روی میز، زیبایی و نظم خاصی به فضا می دهند. این مقاله نیز بر دکور سینی های تزیینی در خانه تمرکز دارد. لطفا برای آشنایی بیشتر با این وسیله شیک و کاربردی تا پایان مطلب با ما همراه باشید. 

سینی سرو ROSE PARMA
سینی سرو مدل ROSE PARMA کد WST-3062

 

سینی سرو SANREMO
سینی سرو  SANREMO کد WST-3062 رنگ GRAY

 

چیدمان سینی ها به چه شکل باشد؟

سینی های دکوراتیو روی میزهای جلو مبلی، میز ناهار خوری، میز کنسول، اتاق خواب یا هر جای دیگر قابل استفاده هستند. اگر سایزشان کوچک باشد، سینی ها را میتوانید با توجه به اندازه آنها کنار هم قرار دهید یا از هرکدام به تنهایی برای دیزاین استفاده نمایید. 

سینی سرو TRENTO

سینی سرو مدل TRENTO کد WST-3062 رنگ GOLD

همانطور که اشاره شد سینی های دکور سبب ایجاد نظم و زیبایی در فضای خانه می شوند. سینی ها جز اولین لوازم کاربردی آشپزخانه ها هستند، پس می توانید لوازم کوچک آشپرخانه مانند، قندان، جاشکلاتی، ظرف چای و قهوه و هر چیز دیگری را که بخواهید،  داخل آنها قرار دهید. البته سینی های دکور زیبایی خود را در فضاهای دیگر خانه بیشتر نشان می دهند. شما میتوانید با قرار دادن سینی روی میزناهار خوری، اپن، میز عسلی زیبایی فضا را دوچندان کنید. داخل سینی ها را با اشیای شیک مانند گل و گلدان کوچک، عود، شمعدان و جا شمعی پر کنید تا جلوه سینی ها بیشتر شود. همچنان میتوانید  سینی را در میز کنار مبل قرار دهید تا به عنوان محلی برای قرار دادن نوشیدنی از سینی استفاده شود.
سینی تزیینی

دکور کردن سینی

وسایلی که داخل سینی قرار می دهید سبب ایجاد نظم در فضا و ذهن شما میشود. این نظم چطور به وجود می آید؟ وقتی گروهی از لوازم کنار هم در سینی قرار میگیرند نه نتها فضای مشخصی از خانه را پوشش می دهد بلکه سبب می شود ذهن شما تمام وسایل را به صورت یک ست واحد ببیند. همینطور بهتر از وسایلی که در سینی قرار می دهید در یک سایز و اندازه مشخص نباشد،  تنوع سایز اشیا تزیینی تا حدی می تواند فضا را زیبا تر نماید. از سینی های تزیینی در اتاق خواب هم می توانید استفاده کنید. دنیای مدرن امروزی از این دیزان استقبال بسیار کرده است. تنقلات، مجلات و شاید حتی یک یادداشت کوچک با رمز wifi  میتواند جز وسایلی باشد که بهتر است در اتاق خواب شما کنار هم و مرتب قرار بگیرد. توجه داشته باشید که طرحی که ایجاد می کنید میتواند متقارن یا نامتقارن باشد و این مورد بستگی به سلیقه شما دارد اما سعی کنید طرحی ایجاد نمایید که از نظر بصری جالب باشد.

از سینی های تزیینی میتوانید برای پر کردن فضای خالی خانه نیز استفاده کنید. برای اینکه جلوه بیشتری به فضا بدهید طیف رنگی وسایل موجود در سینی را از یاد نبرید. سعی کنید وسایلی را کنار هم قرار دهید که هارمونی رنگ ها بینشان برقرار باشد. گلهای دکوری و گل خشک می تواند انتخاب بسیار زیبایی برای ایجاد هارمونی رنگ ها باشد. 

سینی های لوتوس

با توجه به اهمیت سینی های تزیینی و نقش آنها در زیبا تر نمودن محیط، شرکت لوتوس تنوع خوبی از سینی های تزیینی ارائه داده است.


سینی های کف شیشه ای :


لوتوس در ساخت سینی های کف شیشه ای از پروفیل کره ای استفاده کرده است و طرح های زیبای مدرن 2021 مستقیم روی شیشه مستقیم چاپ نموده است و این طرح ها منحصر شرکت لوتوس است. لوتوس  این سینی ها را در سه فریم طلایی، طوسی و سفید با طرح های متنوع به بازار عرضه کرده است. این سینی ها با میز عسلی های چوبی سه تکه ست هستند که از زیباترین محصولات سال 2021 می باشد. 

سینی سرو lucca

سینی سرو مدل LUCCA کد WST-3062 رنگ WHITE

 

میزعسلی سه تکه LUCCA

 

میز عسلی سه تکه مدل ALMA کد LUCCA-731 رنگ WHITE

 

سینی های ساده مینیمال:


در ساخت این سینی ها از دو متریال طبیعی، طناب و چوب استفاده شده است. بدلیل جذابیت جنس چوب، لوتوس این سینی ها را در نهایت سادگی تولید کرده است. حس گرم و طبیعی چوب به فضای دکوراسیون شما جان و روح می بخشد. لوتوس سینی چوبی را به صورت تکی، و ست سینی چوبی سه تکه را در سه سایز تولید کرده است. در نتیجه به راحتی این امکان را به شما می دهد که در موارد مورد نیاز بتوانید بهترین استفاده را داشته باشید. 

سینی REYNARD 3061

سینی چوبی سه تکه مدل REYNARD کد WST 3P-3061

سینی چوبی مدل REMY لوتوس

سینی چوبی مدل REMY کد WST-3060

امیدواریم با خواندن این مقاله، با سینی های تزیینی بیشتر آشنا شده و برای دیزاین نمودن آنها ایده گرفته باشید. . طرح های متنوع سینی های لوتوس را می توانید در سایت در قسمت محصولات دکوراسیون منزل  مشاهده نمایید و آنگونه که میخواهید به قسمتی از منزل اکسنت و جلوه ای ویژه بدهید.
 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 1.5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *